• Grote showroom in Eindhoven
  • De scherpste internet prijzen
  • Levering in Nederland en België
  • Meer dan 40 jaar ervaring

Verzending en levering

Verzending en levering

Keukeninbouwcenter afleveringen vinden plaatsen met Post.NL en van Spreuwel Transport Services.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bij artikelen boven de € 300,- worden er geen bezorgkosten gerekend in Nederland met
uitzondering van de Waddeneilanden. Daar worden de bezorgkosten apart berekend. Bij bedrag onder € 300,- worden er € 25,- transportkosten berekend. Voor levering in Belgie vragen wij een kleine vergoeding van € 29,-.

Levering fornuizen?

Een fornuis zal door onze bezorger worden aangeboden voor de eerste drempel van de woning. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan dorpels, vloeren etc. Klant dient zelf zorg te dragen voor bescherming indezer.

Hoe snel wordt er geleverd?

Bij ieder product staat de verwachte levertijd weergegeven. Wilt u 100% zeker zijn van de levertijd, neem dan contact op met onze klantenservice op 040-8432233. Wij leveren niet op Zaterdag en Zondag.

Kan ik mijn pakket op een ander adres dan het factuuradres laten leveren?

Ja. In het bestelproces kunt u een ander afleveradres kiezen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice: bel naar 040-8432233 (lokaal tarief) of mail naar info@keukeninbouwcenter.nl

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Op het moment van verzending ontvangt u automatisch een Track and Trace code. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakket zich bevindt.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met Post NL of van Spreuwel transport. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Tip: U kunt uw bestelling ook op uw werk laten afleveren, dan weet u zeker dat u het snel ontvangt.

Transportschade?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u het apparaat uit de verpakking haalt, en er een bepaalde schade word geconstateerd. Uiteraard lossen we dit voor u op. Het is echter wel van belang dat dit tijdig gemeld dient te worden. Eventuele schades dienen bij ons binnen 48 uur gemeld te worden.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is mogelijk om een afleverdag te kiezen.

Oude apparaat retour

Het oude apparaat kan worden meegenomen door de bezorger mits het voldoet aan de volgende eisen:
  • Het ophalen van het oude apparaat is van tevoren aangegeven
  • Het apparaat moet een gelijkwaardig apparaat zijn aan het nieuw te leveren apparaat *(Dus: een koelkast voor een koelkast)
  • Het oude apparaat moet uitgebouwd zijn en buiten de woning staan.
  • De slangen en snoeren dienen verwijderd te zijn (zelf afsnijden of knippen SVP)
  • Als het gaat om een vaatwasser of wasmachine, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd. Indien dit niet is gebeurd, mag de bezorger het apparaat niet meenemen.
  • Is het bij bestelling niet aangegeven kunnen wij niet later toch het oude apparaat meenemen.

BELANGRIJK!!

Levering i.v.m. corona-virus:


* Vanaf heden 16-03 tot nader order zullen onze chauffeurs alle bestellingen voor de deur leveren, ook bestellingen die normaal gesproken over de eerste drempel geleverd worden. Deze maatregel is bedoeld om persoonlijk contact te beperken.

* Klanten hoeven niet meer te tekenen voor ontvangst. De chauffeur zal zelf aftekenen door de naam van de ontvanger op de plek van de handtekening te noteren. Dit voorkomt dat de telefoon door meerdere handen wordt aangeraakt.

* Tot slot doen wij een dringend beroep op uw klanten om zoveel mogelijk te betalen met pin. Zo beperken we hand-op-hand contact, in lijn met het advies van het RIVM.

 Afhankelijk van de ontwikkelingen kan de situatie wijzigen, daarover zal dan weer gecommuniceerd worden